Mer information
Vikt | 2 kg |
---|
22 750 kr
Om du är ute efter ett enkelt plug-and-play-alternativ och din bil fortfarande har sin originalmotor och kablar i sig, är en Plug-in ECU den enklaste och snabbaste lösningen.
Du kopplar helt enkelt ur fabriksstyrenheten och kopplar in Haltech-styrenheten direkt i fabrikskabeln. Ladda din basmap och du är redo att starta!
Direkt plug and play-byte av OEM ECU, ingen omkoppling behövs. Använder bilens fabrikssensorer Stöder sekventiell injektion (peak and hold) och direkt brandtändning
Windows 2000, XP, Vista, Windows 7 kompatibel programvara Realtidsprogrammering, omedelbar tvekansfri justering medan motorn är igång
Fullt användardefinierbar 32 x 32 mappning Inställning via volumetrisk effektivitet (VE), injektionstid eller lambdakorrigering (MAF) OBD II-kodlagring och felindikatorlampa (MIL)
Kontroll (endast via bärbar dator) Valbar inbyggd MAP-sensor klassad till 150kPa (upp till 1,5 bar eller 22psi boost)
Bredbands "auto tuning" med hjälp av användardefinierbar mål-AFR-tabell Flex Fuel Support USB och CAN kommunikationsport
Bredbandslambda medföljer inte.
SUITS: Nissan Z33 350Z. Manual transmission only.
Beställningsvara, leveranstid mellan 2-30 dagar.
Vikt | 2 kg |
---|